Juste !!

Jag kom på en grej, vi kanske har helt nya randoms läsare här? :)
som varken läser min eller jennies blogg?
för då vet ni ju inte någonting om oss :D haha så här har ni !
Jag och Jennie träffades 2005 genom min mammas kille och Jennies pappa faktiskt.
Vi umgicks väl inte sådär hela tiden i början för tyckte Jennie va en liten skitunge :D
haha men ni vet hur man är när man ar liten är en 2 år yngre så är dom smååå.
Iaf något år efter så sov hon och Jessica Jennies syster hos mig, och tror de va så
allt började :o sen dess har vi varit tighta som fan :D haha lät fel..
Men vi har umgåtts konstant aldrig en vecka utan varandra :)!
Nu så har vi Varsin häst här hemma på landet hos mig (jennie bor nästan här med dock men)
Så ja de va så vi träffades iaf ifrån min sida då ! haha :D
Undra hur Jennies story låter ;o
Men gud vad jag älskar dig jennie !

jennie & Winnie la mere !

jag & King la mere
Oyes våra hästar är syskon ;)

Kommentarer
Postat av: Jenniiiiiiiiie

Gudans vad jag älskar dig med! du ska få höra min story snart! vette fan om den blir lika väl utformad som din men :D <3

2010-07-26 @ 01:01:21
URL: http://jenniiejosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0