Nu har jag och jennie..

Skaffat oss en blogg tillsammans !
Vi umgås ju väldigt mycket och delar på det mesta så vadfan en blogg tsm
är klart att vi ska ha :D Jag har fixat designen lite snabbt, så ska jag göra en snabb förklaring!
Det finns 3 kategorier en
"Emma&Jennie" Då är det båda som skriver, eller
ja man sitter i knä på varan eller bloggar tsm helt enkelt!
"Skrivet av Emma" ja då är det jag (Emma) Som skriver så ni kan
se vem av oss det ä som skrivit inlägget! så behöver man inte börja typ såhär
"Tjaaao Emma här", utan då fattar ni iaf!
"Skrivet av Jennie" Jaa då är det ju Jennie som skriver !
sååå håll koll på kategorierna!
Så har jag satt dit en spotify ikon längst upp till vänster, trycker ni på den kommer ni till
våran playlist såklart! kan även trycka här :)
så jag hoppas ni ommer följa oss! Glöm även inte av våra enskilda bloggar ;D
Emmmalindell.blogg.se
jenniiejosefiine.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0