ojoj..

hihih, känns inte som om jag är så jätte aktiv här ^^,
men skyller på att jag är verkligen sviiiiiiintrött idag! helt segisar är vi!
men får försöka ändra på detta :)

jaa.. undrar om det kan kanske vara en bra idé att vända på dygnet?.
skulle inte sitta fel, men inte hur lätt som helst ;o

och inatt blir det min och emmas sista natt tsm :( inte okej!
eller a. vi kommer juh iof åka bil imorgon natt tsm!
ska hänga med lena och hämta mamma och jimmy! men tysta om det, blir en liten överraskning (:
och jag vill ha min björn borg keps och shower grunka! emma vill nog ha sitt oxå!

hihi, själv så har jag lite reeeesfeber! är massa taggad inför torsdag!
blir att turbo packa på onsdag innan pappa hämtar mig och vi drar oss ner till gbg!
kommer sakna massa här hemma ):
specillet min FRU!!


/jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0