seeeedär!

sedär ja, nu har emma suttit och gjort en blogg som vi har tsm!
får försöka vara här lika mkt som jag har börjat att vara på min egna nu!
men sen när jag åker på torsdag vet jag inte riktigt om jga kommer vara jätte aktiv, det beror på om vi har internet med oss (: isf ska jag försöka blogga en gång om dagen iaf!

men erkänn nu att bloggen är typiskt mig o emma!
blå rosa ska det vara!

hm ja vad ska man skriva..?
ja undra vad vi ska hitta på sen..?
vi har juh som sagt fblan nu! vi gör inte så mkt mer än att ja.. sitta vid en varsin dator..
så eftersom vi inte gör så himmla mkt mer så kan man bli rätt trött och mojs,
så bli inte förvånade om ni ser en jävla massa knasiga och flummiga kort/filmer.
det är bara så vi är!
eftersom emma är den som känner mig bäst, så blir det ju så att man umgås väldigt mkt!
och jag är väääldigt glad över att just jag fick lära känna dig så mkt och så bra som jag gör nu idag!
vad skulle jag ha gjort utan diig?? ♥


älskar dig bruttan! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskar dig med hjärtat ! <3

2010-07-26 @ 00:36:50
URL: http://emmmalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0