godmorgon

vaknade för ett tag sen. var tvungen att gå ut med mezzi. ville bara lägga mig när jag kom in, meeeen neej.
satte mig här ist. lika bra d, annars blir d inget gjort idag.
så sitter just nu och funderar på om jag ska göra frukost eller om d e lika bra att göra lunch..
tror d blir lunch faktiskt. är jävligt sugen på pytt i panna, så d får nog bli d.

vad som händer idag får vi seee, ska vara med daniel iaf.
sen får vi se vad som händer.
blir nog att bara ta d lugnt. kan behöövas faktiskt.
ska ta i tu med tält oxå.. måste ju ha d nästa helg. och emma ska föörsöka fixa hem min madrass från fkp.
låter toppen tycker jag.
blir bra fall emilia (pappas tjej) fixar ett tält och hon kan ta med d hit på tisdag när vi ska måla hos pappa :)
blir nog braa.

men nu ska jag faktiskt käääka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0